Já zde vybrečím pocity z Retribution Paladina. Jsem trochu zklamaný, trochu dost. Né, že by to bylo zas tak špatné a věřím, že se na to dá asi i zvyknout, ale už to prostě pro mě není to, co mě u této classy drželo od vanilly... Nyní mě u toho, abych do Legion hrál mainově opět retrinu drží jen to, že jsem s touto classou v podstatě vyrůstal a zažil víceméně vše
Coldbone píše: Hodnotit cokoliv dříve je vcelku předčasné Blizzard do té doby ještě určitě předvede několik veletočů.
To je sice pravda, ale šance ,že vrátí tak radikální změny, které ve svých classach provedli, je vcelku mizivá. Změny budou, to ručitě ano, ale sázím na to, že už budou pouze číselného charakteru, jakože přidaj procenta tu, cooldowny tam apod. Pochybuji, že se ráno paladin team vzbudí a řekne si, ok, jsme banda vykurvených kreténů, dojdou k zrcadlu, tam si nafackujou a vrátí spelly co smazali, změní masterky na něco jiného apod.
Osobně jsem prepatchem velice zklamaný, jako retrina se dá hrát, je to docela i zábavné a nové animace (především pak zvukové efekty spellů) hodnotim vcelku dobře, nicméně, už to není ta classa, kterou jsem tolik miloval. Nyní je to nějaký hybrid mezi bývalým arms warriorem z WOD, který místo zbraně mlátí baterkou, která kurevsky svítí, a mezi rádoby napodobeninou Crusadera z D3. Hral jsem tuto postavu především proto, že když to člověk uměl, dokázal posvačit zbytek raidu v DPS metrech a ještě k tomu byl schopný být sakra užitečný pro raid jako celek. Kolik sacrifice jsem za svá léta rozházel, kolik lidí mi říkalo, že moje reakce na Lay on Hands jsou k nezaplacení (hell to the yeah), freedomky, hopka, bopka, aura mastery (R.I.P Thokk v SoO, kde byli paladini velmi cenění), selfless healer talent, který dokázal dát heal za téměř full hp komukoliv, executive sentence, která kdysi sloužila i jako heal ve chvílích nouze... přehazovat sealy dle potřeby (R.I.P Gorefiendovo bříško, kde se přehozením sealů úžasně spomalovali addi, R.I.P pvp kde jste nahodili seal a zpomalovali vše co jste hitnuli), speed of light (R.I.P. Raksha a jeho řeči o tom, že se mi při tomto spellu mázne monitor jako když v need for speed dáte nitro), exorcism a jeho super glyph kdy se "zlo" z targetu táhlo k vaší postavě( R.I.P ranged opening) judgement, který dával HP, final verdict, který byl na ranged trochu a v neposlední řadě pak minutu ticha za Hammer of Wrath, kdy házet kladivka jak nasraný dlaždič bylo fakin awesome...
Co nám dali místo toho? Koně na pár vteřin? Koně? Srsly? Ani v D3 se tenhle spell nepoužívá, protože je k hovnu... navíc dle funkčnosti mě to odpálí vždy někam do kurvy, jednou jsem dostal i disconnect ( to ale věřím, že fixnou )...
Krátký slow spell na dálku, který spadne dřív, než k targetu doběhnete? Thanks a lot...
Flash heal, kterej snad spíš ubírá HP než healuje, samozřejmě cca za 140% many, nebo word of glory, který je defakto předělaná holy nova od priesta a má to 2 charge za holy power? Oh common..
Ok ok, vrátili jste nám concentračku, díky o velkorysý blizz týme... Škoda, že už tenkrát ve Cataclysmě byla víceméně k hovnu, protože mi to z ní vždycky tanci vytáhli, to fixnuli s glyphem, kddy se pohybovala s váma, ale zas jí dali jen tankům, te%d nám jí vrátili a sebrali glyph... Nice move thou Není divu, že na guidách je už teď odsouzená k "never pick up this talent, its a piece of shit"
Eye for an Eye je nyní to samé co měl warrior, dokonce to má i stejnou animačku, trochu lazy devs
Vrátili nám blinding light - ok, to je fajn, to cením... škoda, že jen možná, že je to talentový pick-up a ne based standard spell...
Divine Hammer talent? Come on, toto není D3 omg..
Ale jak říkám, vizuální efekty a zvukové jsou vyloženě vymazlený a vypadá to kurevsky dobře. Škoda, že gameplay a variability je natolik změněná, že ze super classy, co byla high dps a k tomu i velmi dobrý support je nyní něco jako fantická mlátička na blízko, co kromě dmg a svícení toho moc neudělá... Co se týče holy a protection specu, tak k holy se už vyjádřil Asdan (or whatever), já osobně jsem se ještě do Holy ani neswitchnul, protože se obávám další rány přímo do srdce
No a protection nemá holy power, takže tam to pro mě víceméně taky značí velké riziko ze zklamání...
TO COLDBONE:
Vim, co budeš namítat, ať počkám a jestli se to nezmění s artefaktem. Když se koukneš na artefakt talenty, kromě pár spellů ( které co se tak dívám můj pocit nezmění ), jso uvšechny traity pouze boost numbers and %, jinak to variabilitu či gameplay nezmění.. Ale uvidíme, minimálně i kdybych switchnul maina do něčeho jiného, což se asi vážně stane, tak paladina budu hrát jako alta a to hlavně z nostalgie...
Asi vážně switchnu.... Fury warrior vypadá teď kurevsky ok a je fakt zábavný, i když je to jen brutal strength řezník, co mlátí do všeho co se hýbne a víc nic Či Ele shaman vypadá docela ok, vypadal jako top možnost, ale když jsem zjistil, jak ve finále funguje ten Path of Flame talent, tak jsem si jen dal další facepalm
Toť mé slzičky. Předpokládám, že půlka z lidí neví, že máme forum, druhá půlka vidí dlouhý text a nečte to (stejně jako já), takže toto je zde uplně k ničemu, ale aspoň jsem zabil nějaký čas v pátek v práci
Seee ya...