Emerald Dream jako datadisk?
Napsal: 01 kvě 2013, 15:30
NE.
Proč?
Abych začal, proč vlastně Emerald Dream, neboli "Smaragdový Sen" na 99% nebude a nebyl datadisk, začnu u toho, co to vlastně je.
Smaragdový Sen
(také známý pod názvy Dream of Creation [Sen Tvorby], Green Dream [Zelený Sen] nebo jednoduše Dream [Sen])
je rozsáhlý, měnící se duševní svět, který existuje za hranicí opravdového světa, čili Azerothu a je to zelenající se říše dračího aspektu Ysery.
Smaragdový Sen je vlastně Azeroth, jak by vypadal před tím, než se na něm objevili inteligentní stvoření.
Dobročinní Titáni vytvořili Smaragdový Sen, aby sloužil jako podklad, nebo záloha planety Azerothu. Poté, co titáni stvořili Azeroth, poslali do něho Yseru. a pověřili jí dohlížením nad celým světem ve Smaragdovém Snu. Jako důsledek, všechny portály, vedoucí do tohoto světa, jsou stráženy zelenou dračí letkou. Tito draci mají však nadlidskou schopnost, která se nazívá dreamsight, neboli vize snu, která jim umožňuje ve stejnou chvíli vidět jedno místo, jak ve Snu, tak i v Azerothu a to s perfektní jasností, i přes to, když mají zavřené oči.
Zelený Sen slouží vlastně jako záloha světa a má to něco společné s Titány, se kterýma se hráči potýkají v Ulduaru, Uldumu, a podobně. Všechno do sebe vlastně zapadá jako puzzle.
JENŽE.
Emerald Nightmare.
(Smaragdová Noční Můra)
I přes všechno, Sen má i své nebezpečí. Temnější moc si do něj však také našla svou cestu. Zvaná Noční Můrou, tyto démonické bytosti se snaží tuto zálohu světa svým způsobem nějak nakazit, zničit. Noční Můra pomalu cestuje Snem, zanechávající jej prokletým, nakaženým. Nikdo, ani vlastně Ysera neví, proč tato Noční Můra existuje - ani proč se tak rozrůstá. Dokonce i někteří zelení draci - strážci Snu byli nakažení, stali se z nich dračí letka, která je nazvaná "Draci Noční Můry". Ve hře se s touto letkou můžeme setkat například v Sunken Temple. Tuto nákazu se snaží ale zelení draci a druidové odstranit zničit.
Co je vlastně v Emerald Dreamu?
Azeroth, jaký býval kdysi, než na něm byli inteligentní bytosti. Je to záloha, která obsahuje starý svět, ještě před "Great Sundering" (Obrovské Roztržení, rozbití). Většina z vás určitě nevěděla, že svět nevypadal jako dnes, ale všechny kontinenty v Azerothu byli vlastně jeden kontinent. Při této události se ale nejméně 80% celé pevniny uplně rozbilo a ztratilo. Tento starý svět se nazýval Kalimdor, stejně jako jedna z částí dnešního Azerothu. Uprostřed světa byl Well of Eternity, neboli Studna Věčnosti, kterou můžete znát jako dungeon z Cataclysmu. Mapa toho světa by vypadala asi nějak následovně:
A teď ke gameplayové části..
Jak sami vidíte, tento svět je obrovský, je skoro velký jako jedno další classic WoWko. Jako datadisk by to mohlo být zajímavé ovšem..... Co úkoly? Co mobové, dungeony a raidy? Tento svět by byl prakticky neobydlený, celý prázdný, tu a tam nějaký noční elf druid nebo zelený drak. Proti čemu by se bojovalo? Co by tu vlastně bylo?
Téměř nic. Právě pro to se rozhodli tvůrci od tohoto projektu(*později rozepíšu) odstoupit. Proto pravděpodobně máme Mists of Pandarii. Žádné souvislosti? Mýlíte se. Prokletí - noční můra.. Pořád nic? Tak se zamyslete. World Boss v Kun-Lai Summitu, poslední boss v Temple of Jade Forest. Poslední boss v Terrace of Endless Springs. Pořád nic? Ne?
SHA.
Nikdo snad vlastně neví odkud přišlo, co je to zač, co má znamenat nebo co vlastně znamená. Všichni ale ví, že je to zlé, velké, snaží se to posednout bytosti světa, je to prokleté a je to nějaké vyobrazení noční můry. Možná právě pro to je tu Pandarie, aby nám nahradila jakýsi svět, který by byl prázdný s několika možná desítkama úkolů a pár druidů s draky. Pandarie je celkem velká, plná dobrodružství, naplněná úkoly, raidy a dungeony. A navíc, Horda s Alliancí se nemá ráda, což jsme už poznali, jaké problémy kvůli tomu v Pandárii nastaly. A teď tyto frakce do Snu, který má být jakási záloha světa? Co by po něm asi nejspíš zbylo?
Technická Část*
V classic WoW pravděpodobně Blizzard měl v plánu udělat Emerald Dream, možná k tomu měli sloužit i portály, které jsou ve světě a nefungují, možná to mohlo být něco ohromného, ale pořád by to bylo prázdné, nejspíš pro to tenhle datadisk neuvidíme. Jak všichni ale znáte Blizzard ve WoWku nechali milión tun dat, které nikdy nevyužili, ať už od rozdělaných battlegroundů, dungeonů nebo lokací, mobů a itemů a tak dále a tak nám badatelům udělali radost a nějakou pre-pre-pre-pre-pre-alpha verzi Emerald Dreamu nechali. Bohužel ti dementi nedali k texturám jednu takovou speciální vrstu, takže většina videií ze Snu jsou prostě zelené, beztexturové kopce. Ale. Ale, ale, ale, ale tento problém jde vyřešit vypnutím "Specular Lightningu" (Zrcadlového osvícení, odrážení, blablabla)
Back in the days, kdy byl ještě WoTLK jsem hrával na jednom free all GM serveru z důvodu příkazů na teleporty, přidávání skrytých itemů, atd. A na co jsem nezapoměl, natočit video. Zde je něco jak Emerald Dream mohl pravděpodobně vypadat v Classic WoWku. Avšak já debil jsem zapoměl natočit všechny lokace co jsou tam k nalezení. Mám tam dvě, ty nejvíce rozdělané, tu nejzajímavější část - The Verdant Fields si najděte na youtube.
Zde je to video, přeskočte však na 0:40, kde jsem to natáčel s vypnutým Specular Lightningem, tudíž s texturami:
Já teda doufám, že se vám tento příspěvek zdál zajímavý a líbil se Vám. Další informace o příběhu si můžete normálně vygooglovat, spoustu najdete na wowwiki. Nezapomeňte sem napsat názor jako na Emerald Dream takový i jako datadisk. Já osobně jsem po takovém datadisku toužil už od Burning Crusade, když jsem ale zjistil tyhle fakta, jsem mnohem radši za WoTLK, Cataclysm a Mists of Pandaria.
> Zdroje: WoWwiki, US WoW fórum, WoW Lore | za odchylky a chyby se omlouvám, nejsem všeználek
EDIT: PS: Zapomněl jsem dodat, že po patchi 4.3 byla moc dračích aspektů vysátá, když použili Dragon Soul, aby zničili Deathwinga, což je jedna z dalších možných příčin.
Proč?
Abych začal, proč vlastně Emerald Dream, neboli "Smaragdový Sen" na 99% nebude a nebyl datadisk, začnu u toho, co to vlastně je.
Smaragdový Sen
(také známý pod názvy Dream of Creation [Sen Tvorby], Green Dream [Zelený Sen] nebo jednoduše Dream [Sen])
je rozsáhlý, měnící se duševní svět, který existuje za hranicí opravdového světa, čili Azerothu a je to zelenající se říše dračího aspektu Ysery.
Smaragdový Sen je vlastně Azeroth, jak by vypadal před tím, než se na něm objevili inteligentní stvoření.
Dobročinní Titáni vytvořili Smaragdový Sen, aby sloužil jako podklad, nebo záloha planety Azerothu. Poté, co titáni stvořili Azeroth, poslali do něho Yseru. a pověřili jí dohlížením nad celým světem ve Smaragdovém Snu. Jako důsledek, všechny portály, vedoucí do tohoto světa, jsou stráženy zelenou dračí letkou. Tito draci mají však nadlidskou schopnost, která se nazívá dreamsight, neboli vize snu, která jim umožňuje ve stejnou chvíli vidět jedno místo, jak ve Snu, tak i v Azerothu a to s perfektní jasností, i přes to, když mají zavřené oči.
Zelený Sen slouží vlastně jako záloha světa a má to něco společné s Titány, se kterýma se hráči potýkají v Ulduaru, Uldumu, a podobně. Všechno do sebe vlastně zapadá jako puzzle.
JENŽE.
Emerald Nightmare.
(Smaragdová Noční Můra)
I přes všechno, Sen má i své nebezpečí. Temnější moc si do něj však také našla svou cestu. Zvaná Noční Můrou, tyto démonické bytosti se snaží tuto zálohu světa svým způsobem nějak nakazit, zničit. Noční Můra pomalu cestuje Snem, zanechávající jej prokletým, nakaženým. Nikdo, ani vlastně Ysera neví, proč tato Noční Můra existuje - ani proč se tak rozrůstá. Dokonce i někteří zelení draci - strážci Snu byli nakažení, stali se z nich dračí letka, která je nazvaná "Draci Noční Můry". Ve hře se s touto letkou můžeme setkat například v Sunken Temple. Tuto nákazu se snaží ale zelení draci a druidové odstranit zničit.
Co je vlastně v Emerald Dreamu?
Azeroth, jaký býval kdysi, než na něm byli inteligentní bytosti. Je to záloha, která obsahuje starý svět, ještě před "Great Sundering" (Obrovské Roztržení, rozbití). Většina z vás určitě nevěděla, že svět nevypadal jako dnes, ale všechny kontinenty v Azerothu byli vlastně jeden kontinent. Při této události se ale nejméně 80% celé pevniny uplně rozbilo a ztratilo. Tento starý svět se nazýval Kalimdor, stejně jako jedna z částí dnešního Azerothu. Uprostřed světa byl Well of Eternity, neboli Studna Věčnosti, kterou můžete znát jako dungeon z Cataclysmu. Mapa toho světa by vypadala asi nějak následovně:
A teď ke gameplayové části..
Jak sami vidíte, tento svět je obrovský, je skoro velký jako jedno další classic WoWko. Jako datadisk by to mohlo být zajímavé ovšem..... Co úkoly? Co mobové, dungeony a raidy? Tento svět by byl prakticky neobydlený, celý prázdný, tu a tam nějaký noční elf druid nebo zelený drak. Proti čemu by se bojovalo? Co by tu vlastně bylo?
Téměř nic. Právě pro to se rozhodli tvůrci od tohoto projektu(*později rozepíšu) odstoupit. Proto pravděpodobně máme Mists of Pandarii. Žádné souvislosti? Mýlíte se. Prokletí - noční můra.. Pořád nic? Tak se zamyslete. World Boss v Kun-Lai Summitu, poslední boss v Temple of Jade Forest. Poslední boss v Terrace of Endless Springs. Pořád nic? Ne?
SHA.
Nikdo snad vlastně neví odkud přišlo, co je to zač, co má znamenat nebo co vlastně znamená. Všichni ale ví, že je to zlé, velké, snaží se to posednout bytosti světa, je to prokleté a je to nějaké vyobrazení noční můry. Možná právě pro to je tu Pandarie, aby nám nahradila jakýsi svět, který by byl prázdný s několika možná desítkama úkolů a pár druidů s draky. Pandarie je celkem velká, plná dobrodružství, naplněná úkoly, raidy a dungeony. A navíc, Horda s Alliancí se nemá ráda, což jsme už poznali, jaké problémy kvůli tomu v Pandárii nastaly. A teď tyto frakce do Snu, který má být jakási záloha světa? Co by po něm asi nejspíš zbylo?
Technická Část*
V classic WoW pravděpodobně Blizzard měl v plánu udělat Emerald Dream, možná k tomu měli sloužit i portály, které jsou ve světě a nefungují, možná to mohlo být něco ohromného, ale pořád by to bylo prázdné, nejspíš pro to tenhle datadisk neuvidíme. Jak všichni ale znáte Blizzard ve WoWku nechali milión tun dat, které nikdy nevyužili, ať už od rozdělaných battlegroundů, dungeonů nebo lokací, mobů a itemů a tak dále a tak nám badatelům udělali radost a nějakou pre-pre-pre-pre-pre-alpha verzi Emerald Dreamu nechali. Bohužel ti dementi nedali k texturám jednu takovou speciální vrstu, takže většina videií ze Snu jsou prostě zelené, beztexturové kopce. Ale. Ale, ale, ale, ale tento problém jde vyřešit vypnutím "Specular Lightningu" (Zrcadlového osvícení, odrážení, blablabla)
Back in the days, kdy byl ještě WoTLK jsem hrával na jednom free all GM serveru z důvodu příkazů na teleporty, přidávání skrytých itemů, atd. A na co jsem nezapoměl, natočit video. Zde je něco jak Emerald Dream mohl pravděpodobně vypadat v Classic WoWku. Avšak já debil jsem zapoměl natočit všechny lokace co jsou tam k nalezení. Mám tam dvě, ty nejvíce rozdělané, tu nejzajímavější část - The Verdant Fields si najděte na youtube.
Zde je to video, přeskočte však na 0:40, kde jsem to natáčel s vypnutým Specular Lightningem, tudíž s texturami:
Já teda doufám, že se vám tento příspěvek zdál zajímavý a líbil se Vám. Další informace o příběhu si můžete normálně vygooglovat, spoustu najdete na wowwiki. Nezapomeňte sem napsat názor jako na Emerald Dream takový i jako datadisk. Já osobně jsem po takovém datadisku toužil už od Burning Crusade, když jsem ale zjistil tyhle fakta, jsem mnohem radši za WoTLK, Cataclysm a Mists of Pandaria.
> Zdroje: WoWwiki, US WoW fórum, WoW Lore | za odchylky a chyby se omlouvám, nejsem všeználek
EDIT: PS: Zapomněl jsem dodat, že po patchi 4.3 byla moc dračích aspektů vysátá, když použili Dragon Soul, aby zničili Deathwinga, což je jedna z dalších možných příčin.