Nemiroff píše:http://www.mmo-champion.com/content/4878-WoW-Down-to-7-1-Million-Subscribers
Pád o 3 mega je dost... taky podle toho vypadá situace na WOW, guildy se rozpadaj, mergujou, dobíraj lidi nonstop. Jak to tam někdo psal v těch komentech pod tím tématem na tom odkazu, to znamená, že Blizz ztratí jednoho předplatitele každý 4 vteřiny...
Activision/Blizzard včera pořádl telekonferenci, kde zveřejnil finanční výsledky za první čtvrteltí 2015. S Diablo serií tyto čísla mají pramálo společného, ale přijdou nám hodně zajímavá, proto jsme se rozhodli přeložit je a vydat. Tak se pojdmě podívat dvojici Activision/Blizzard na finananční zoubek.
Čisté výnosy za 1. kvartlál 2014 činily GAAP 1,111 miliard doloarů, Non-GAAP $772 miliony dolarů. Výhledově Activision/Blizzard plánoval utržit za první čtvrtletí 2015 GAAP 1,140 miliard doloarů, Non-GAAP $640 milionů dolarů. Ovšem letošní první kvartál předčil očekávání, výnosy byly GAAP 1,278 miliard doloarů, Non-GAAP $703 miliony dolarů.
V roce 2013 byl hlavním zdrojem příjmů Blizzardu trojce WoW-Diablo-SC2, v roce 2014 Heartstone, letos by to měl být Heroes of the Storm, příští rok Overwatch. Heartstone hraje přes 30 milionů hráčů, a společně s hrou Destiny (Activision, přes 20 milionů hráčů) jsou loňskými nejvýdělečnějšími hrami, jejichž celkový příjem je dohromady 1 miliarda dolarů.
Zajímavosti
WoW měl na konci prvního kvartálu 7,1 milionu aktivních předplatitelů.
Díky vydání Heartstone pro Android a Apple je hráčů Heartstone již přes 30 milionů.
Do uzavřené bety Heroes of the Storm se přihlásilo 11 milionů hráčů. Open beta začne 19. května. Oficiální spuštění proběhne 2. června.
Diablo je stále číslo jedna v RPG hrách. 23. dubna začla v Číně beta, které se účastnilo 3 miliony hráčů. Prodalo se zatím 1 milion kopií hry.
SC2 Legacy of the Void nepotřebuje ke spuštění zbývající dvě části. Beta běží od 31. března, oficiální spuštění zatím neoznámeno.
Overwatch by se bety měl dočkat letos na podzim.
Klíčové body
Blizzard byl označen magazínem Fortune jako jedna ze 100 nejlepších společností pro které pracovat (100 Best Companies To Work For®).
Komunita hráčů narostla o 25 %
Za posledních 12 měsíců hrálo Activision/Blizzard hry 150 milionů unikátních hráčů. Dohromady strávili hraním her 12 miliard hodin.
Sledováním Activision/Blizzard her na YouTube, Twitch a ESPN strávili lidé 1 miliadu hodin.
Portfólio her Activision/Blizzard naroste na 10 klíčových her.
Na trhy v Číně jsou uvedeny další 4 hry z portfólia Activision/Blizzard, celkem je jich 6.
Jenom za první čtvrtletí činily příjmy z digitálních kanálů $500 milionů dolarů non-GAAP, což je rekord společnosti.
GAAP je americký systém účetnictví, non-GAAP je např. náš evropský. Pokud by se našel někdo, kdo rozumí ekonomii, nechť vysvětlí tyto zkratky v komentářích, doplníme poté článek.