Stránka 1 z 2

PREPATCH CRYING PLACE

PříspěvekNapsal: 22 črc 2016, 07:52
od Nemiroff
Zdarec, tak co, jaké máte pocity z prepatche? Kdo zůstává u své dosavadní classy, kdo zůstává, ale má zatnuté zuby vztekem, kdo je nadšen, kdo switchuje, kdo mi upeče kachnu se zelím (kachnu nežeru, dám si jen zelí), kolikrát je 1547 * 541 větší než 17 na třetí? A takové ty klasické otázky, které vyvolají nepřetržité a nekončící řeky ze slz?


Já zde vybrečím pocity z Retribution Paladina. Jsem trochu zklamaný, trochu dost. Né, že by to bylo zas tak špatné a věřím, že se na to dá asi i zvyknout, ale už to prostě pro mě není to, co mě u této classy drželo od vanilly... Nyní mě u toho, abych do Legion hrál mainově opět retrinu drží jen to, že jsem s touto classou v podstatě vyrůstal a zažil víceméně vše :-(

Coldbone píše: Hodnotit cokoliv dříve je vcelku předčasné :) Blizzard do té doby ještě určitě předvede několik veletočů.



To je sice pravda, ale šance ,že vrátí tak radikální změny, které ve svých classach provedli, je vcelku mizivá. Změny budou, to ručitě ano, ale sázím na to, že už budou pouze číselného charakteru, jakože přidaj procenta tu, cooldowny tam apod. Pochybuji, že se ráno paladin team vzbudí a řekne si, ok, jsme banda vykurvených kreténů, dojdou k zrcadlu, tam si nafackujou a vrátí spelly co smazali, změní masterky na něco jiného apod.


Osobně jsem prepatchem velice zklamaný, jako retrina se dá hrát, je to docela i zábavné a nové animace (především pak zvukové efekty spellů) hodnotim vcelku dobře, nicméně, už to není ta classa, kterou jsem tolik miloval. Nyní je to nějaký hybrid mezi bývalým arms warriorem z WOD, který místo zbraně mlátí baterkou, která kurevsky svítí, a mezi rádoby napodobeninou Crusadera z D3. Hral jsem tuto postavu především proto, že když to člověk uměl, dokázal posvačit zbytek raidu v DPS metrech a ještě k tomu byl schopný být sakra užitečný pro raid jako celek. Kolik sacrifice jsem za svá léta rozházel, kolik lidí mi říkalo, že moje reakce na Lay on Hands jsou k nezaplacení (hell to the yeah), freedomky, hopka, bopka, aura mastery (R.I.P Thokk v SoO, kde byli paladini velmi cenění), selfless healer talent, který dokázal dát heal za téměř full hp komukoliv, executive sentence, která kdysi sloužila i jako heal ve chvílích nouze... přehazovat sealy dle potřeby (R.I.P Gorefiendovo bříško, kde se přehozením sealů úžasně spomalovali addi, R.I.P pvp kde jste nahodili seal a zpomalovali vše co jste hitnuli), speed of light (R.I.P. Raksha a jeho řeči o tom, že se mi při tomto spellu mázne monitor jako když v need for speed dáte nitro), exorcism a jeho super glyph kdy se "zlo" z targetu táhlo k vaší postavě( R.I.P ranged opening) judgement, který dával HP, final verdict, který byl na ranged trochu a v neposlední řadě pak minutu ticha za Hammer of Wrath, kdy házet kladivka jak nasraný dlaždič bylo fakin awesome...

Co nám dali místo toho? Koně na pár vteřin? Koně? Srsly? Ani v D3 se tenhle spell nepoužívá, protože je k hovnu... navíc dle funkčnosti mě to odpálí vždy někam do kurvy, jednou jsem dostal i disconnect ( to ale věřím, že fixnou )...

Krátký slow spell na dálku, který spadne dřív, než k targetu doběhnete? Thanks a lot...

Flash heal, kterej snad spíš ubírá HP než healuje, samozřejmě cca za 140% many, nebo word of glory, který je defakto předělaná holy nova od priesta a má to 2 charge za holy power? Oh common..

Ok ok, vrátili jste nám concentračku, díky o velkorysý blizz týme... Škoda, že už tenkrát ve Cataclysmě byla víceméně k hovnu, protože mi to z ní vždycky tanci vytáhli, to fixnuli s glyphem, kddy se pohybovala s váma, ale zas jí dali jen tankům, te%d nám jí vrátili a sebrali glyph... Nice move thou :D Není divu, že na guidách je už teď odsouzená k "never pick up this talent, its a piece of shit"

Eye for an Eye je nyní to samé co měl warrior, dokonce to má i stejnou animačku, trochu lazy devs :D

Vrátili nám blinding light - ok, to je fajn, to cením... škoda, že jen možná, že je to talentový pick-up a ne based standard spell...

Divine Hammer talent? Come on, toto není D3 omg..

Ale jak říkám, vizuální efekty a zvukové jsou vyloženě vymazlený a vypadá to kurevsky dobře. Škoda, že gameplay a variability je natolik změněná, že ze super classy, co byla high dps a k tomu i velmi dobrý support je nyní něco jako fantická mlátička na blízko, co kromě dmg a svícení toho moc neudělá... Co se týče holy a protection specu, tak k holy se už vyjádřil Asdan (or whatever), já osobně jsem se ještě do Holy ani neswitchnul, protože se obávám další rány přímo do srdce :D

No a protection nemá holy power, takže tam to pro mě víceméně taky značí velké riziko ze zklamání...

TO COLDBONE:

Vim, co budeš namítat, ať počkám a jestli se to nezmění s artefaktem. Když se koukneš na artefakt talenty, kromě pár spellů ( které co se tak dívám můj pocit nezmění ), jso uvšechny traity pouze boost numbers and %, jinak to variabilitu či gameplay nezmění.. Ale uvidíme, minimálně i kdybych switchnul maina do něčeho jiného, což se asi vážně stane, tak paladina budu hrát jako alta a to hlavně z nostalgie...


Asi vážně switchnu.... Fury warrior vypadá teď kurevsky ok a je fakt zábavný, i když je to jen brutal strength řezník, co mlátí do všeho co se hýbne a víc nic :-( Či Ele shaman vypadá docela ok, vypadal jako top možnost, ale když jsem zjistil, jak ve finále funguje ten Path of Flame talent, tak jsem si jen dal další facepalm :-(


Toť mé slzičky. Předpokládám, že půlka z lidí neví, že máme forum, druhá půlka vidí dlouhý text a nečte to (stejně jako já), takže toto je zde uplně k ničemu, ale aspoň jsem zabil nějaký čas v pátek v práci :D


Seee ya...

Re: PREPATCH CRYING PLACE

PříspěvekNapsal: 22 črc 2016, 08:30
od Coldbone
Přečetl jsem si to poctivě celé a málem jsem se utopil.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Velkého množství radikálních změn se nedočkáš, to je jednou jasné. Poukazoval jsem na fakt, že mnoho lidí se pouze obává změn bez nějakého hlubšího zamyšlení a pořádného vyzkoušení si své class, potažmo specu, navíc bez možnosti porovnání jak se bude chovat v raidech na maximálním levelu a s artefakt zbraní. Netvrdím, že všechny class na tom jsou lépe než byli - ne vždy se vše podaří. Já mohu mluvit pouze z pohledu mága, kdy jsem celkem spokojen, dalo by se říci mile překvapen, ale finální verdikt vynesu až podstatně později, dokud nebudu mít perfektní srovnání.

CB

Re: PREPATCH CRYING PLACE

PříspěvekNapsal: 22 črc 2016, 09:16
od Celysak
Monk změny se mi líbí.
Měl bych akorát dvě výtky a to
1) Dmg stance, která přestala existovat a ačkoliv můžu dělat dmg..již to nikoho nehealne.
2) AoE healing efektivní do 25y, artefakt mi boostne AoE healing do 20y, ale doteď měl Uplift neomezenou range, stačilo mít na targetu HoTku a mohl jsem odbíhat s doomfirem až dozadu a stejně přes uplift healovat celý raid .. tohle je minulostí.
na AoE healing mám 2 spelly
- 25y, 2,4sec channel a je to celkem silný burst
- 40y, silný healing do main targetu, nižší část healu do 2 nejbližších targetů

Re: PREPATCH CRYING PLACE

PříspěvekNapsal: 22 črc 2016, 09:23
od Maslo
Musím říct, že jsem to také přečetl celé :geek:

Co se týče paladina tak toho moc nevím ale asi takové pocity jako ty má strašně lidí ať už se jedná o jakoukoliv class.

Co se týče Huntera tak mě se změny líbí zatím jsem zkoušel jen MM a BM a tak nemohu říct, jak vypadá Survival.

MM - super animace a hlavně velké oživení spellů. Osobně mi přijde trochu živější a akčnější ale to nejspíše bude tím, že je to nové a neokoukané. Co se týče rotace tak je snad stejné 3 tlačítka pořád do kola a k tomu barrage na CD.

BM- kam se podíváš samí pet ( do mé Wolf smečky budu muset nabrat další potvory) fakt super udělané animace a zvuky. Co se týče hratelnosti tak momentálně je BM spíš Single target ale v Legionu má být hlavně AOE. BM je velice mobilní a tím se stává nejjednodušší Hunter spec. Osobně mě štve že jeho hlavní DPS je jen ze spellů co mají CD a tak většinu času pobíhá a čeká na to, až je bude moc použít. To je takové divné když jednou za cca. 10 sec něco máčknete a pak zas čekáte.

SV- osobně jsem nehrál ani asi nebudu zkoušet nějak mě to neláká :D

Musím si ale zabrečet co mě dost štve je odstranění Deterrence a místo toho dosazení Aspect of the Turtle.

Jak píše Coldbone ono se ještě dost změní, ale podle mého to budou rotace a pak už si jen budou hrát s číslami.

Celkové hodnocení Huntra tam mě osobně se změny líbí a už se těším, co přinese zpřístupnění Legionu.

Re: PREPATCH CRYING PLACE

PříspěvekNapsal: 22 črc 2016, 09:38
od Coldbone
Nedovedu si moc představit Nemiroffa jako warriora, prakticky si Tě nedovedu představit jinak než v paladinskem brnění, ale jinak znám jednoho warriora co by ti Nemi mohl poradit s rotaci, equipem a tak... Yonera mám snad stále na BN, tak dej vědět, ať se se svým kámošem můžeš zase potkat a probrat staré dobré časy.

:D

P.S.: připrav se na úbytek inteligence, který s sebou warrior přináší :shock: :D

Re: PREPATCH CRYING PLACE

PříspěvekNapsal: 22 črc 2016, 10:08
od Nemiroff
Lol né díky, když už budu chtít poradit ohledně warriora, mám kontakt na toho co byl top :D

Sám sebe si taky nedovedu moc dobře představit jako warriora, ale to je tím, že jsem prostě od vanilly paladin... Přemýšlím nad tím od včera a říkám si omg ta retrina tě nebude bavit to víme už teď, ale zas zažil jsi s ní toho tolik :D...

Ale včera jsem byl 5x dung s retrinou a pak 5x dung s fury warriorem... S Retrinou jsem víceméně nadával a nudil jsem se jak idiot.. s Furynou mě to bavilo jak svině... Tak nevím no :-(

Re: PREPATCH CRYING PLACE

PříspěvekNapsal: 22 črc 2016, 10:15
od Nemiroff
TO MASLO:

Kdyby už teď nebylo v raid sestavě tři prdele hunterů, tak jsem o hunterovi přemýšlel jako o další variantě na switch, neboť MM a BM vypadají vážně skvěle ;-)

Re: PREPATCH CRYING PLACE

PříspěvekNapsal: 22 črc 2016, 22:19
od lotky
Všichni v guildě máte kontakt na warriora, co je top... :P

jinak prot je dost změněn, ale holy power u protpaladina byli stejně dlouhodobě k prdu (byla to jakási náhrada CD na SotR). Je to relativně velká změna na papíře, ve skutečnosti je to jen trochu jiný přístup k tankování. propaladin byl v MoP i WoD naprosto dump spec, tank pro naprostý nováčky a to se nezměnilo. A protpaladin má teď nejvíc raid CD z tanků (ať už pasivní, či aktivní). Je to viable tank, kde největší změnou jsou stacky SotR a čekání na CD. Rotace je stejně dump jako dřív, kdy čekáš na CD různých spellů. Takže v prvnim tieru to bude opět brutální zívačka jako vždy

Re: PREPATCH CRYING PLACE

PříspěvekNapsal: 23 črc 2016, 10:14
od Waphle
Abych nějak reagoval na tu retrinu: když jsem lognul svoji Luftwaffli, abych vůbec zjistil, co ta věc dělá, tak ty animace mě opravdu překvapily. Na monkovi třeba animace změnili minimálně, nějaký změněný efekt u Fists of Fury a nový talent Whirling Dragon Punch, který na taurenovi vypadá celkem vtipně :D

Můj názor na retri paladina:

Nejsem sice main paladin a pravděpodobně jím dlouho nebudu, ale svůj čas za něj jsem si odehrál. Co se týče rotace, tak mě překvapil fakt, že se občas musíš i nad něčím rozhodnout. Oproti předchozí iteraci paladina je v podstatě nutné si rozvrhnout předem jaké spelly použiješ tak, abys neztratil žádný holy power a přitom jsi udržoval Crusader Strike a Blade of Justice/Wrath (nebo jak se to jmenuje) na cooldownu + samozřejmě si připravit tu pseudo-execute fázi, kde vypálíš během Judgmentu co nejvíc Templar's Verdictů, oproti WoDku je to opravdu zajímavější rotace.

Můj názor na windwalkera:

Vzhledem k tomu, že pravděpodobně budu v Legionu windwalkera mainovat, tak musím uznat, že jsem spokojen se změnami, které Blizz provedl. Nový windwalker je v podstatě na takový Tekken / Street Fighter / Bruce Lee movie simulátor. Musíš si dát pozor na to, aby tvůj následující spell nebyl stejný jako předchozí (nová mastery). To vytváří spolu s managementem Chi a Energy zajímavý gameplay, a hraje se za to dobře, když nemusíš čekat na to, až budeš mít dost stacků Tigereye Brew, protože ho konečně smazali. :D Je to v podstatě taková rotace, že mačkáš co svítí, ale svítí ti to jen v hlavě, ne na action barech (zajímavá metafora, vím, děkuji)

Můj názor na brewmastera:

Ehh, oddělali mi Guard (only PvP), nevím co na to říct. Čekal jsem, že budu dostávat bez něj celkem čočku, protože předtím mě na Mannorothovi a Archimondovi zachraňovaly opravdu jen 2 Guardy po sobě, každý za 900k :D Ale jakmile jsem dostal Massive Blast za 20% HP a ne za 80% jako předtím, tak už mi to tak nevadí. Nový systém udržování rovnováhy mezi Ironskin Brew a Purifying Brew je opravdu dobře vymyšlený. Jen mě mrzí, že tanci jako celkově mají o hodně menší sustain než dříve, a monk jako takový na tom v porovnání s ostatními taky není až tak dobře. Je sice zábava za to hrát, ale damage to velice nemá a jak jsem již říkal na "progressu" Mannorotha: jakmile se za monka dostanu na 30% HP, tak se zpět na 80% bez pomoci healerů opravdu nedostanu. Jo a ještě mě překvapilo, že za Brewmastera jsem musel nad něčím přemýšlet, to už se mi dlouho nestalo. Btw...7 MINUT COOLDOWN NA FORTIFYING BREW?

Re: PREPATCH CRYING PLACE

PříspěvekNapsal: 23 črc 2016, 11:57
od Fed
Maslo píše:
MM - super animace a hlavně velké oživení spellů. Osobně mi přijde trochu živější a akčnější ale to nejspíše bude tím, že je to nové a neokoukané. Co se týče rotace tak je snad stejné 3 tlačítka pořád do kola a k tomu barrage na CD.

Musím si ale zabrečet co mě dost štve je odstranění Deterrence a místo toho dosazení Aspect of the Turtle.

Zive je to zatial len vdaka 4-setu -nulove cd na aimed, ked ho budes opat castit 2s, stihne sa dobijat aj focus a bude to opat take ospale cakanie na cd z barrage :P

Dete mi tiez chyba, koternak ma len 30% a navyse 3 minuty su smrtelne dlhe, exhillalacosi uz pouzivam skoro na cd, ale radsej som bola ked som sa mohla chranit ako si nehat nalozit a modlit sa aby bolo este co doliecit

co mne osobne vadi na mm - je ten slepy aoe cleave - single target a multitarget rotacia uplne rovnaka pri tom side...talente, viac menej sa nemozes rozhodnut ci pojdes aoe alebo single - furt je to to iste, akurat pri aoe ti idu hore cisla, ale primarnemu targetu viac neuberies

nas najmladsi -10r aktualne - si pochvaluje najviac, furina ho konecne bavi, zjednodusili mu to na uroven lol-ka :P

co je pre mna aktualne najvacsi problem su zmeny v ui a grafike - kamera, zmena nameplatov - bola som prilis zvyknuta na standard blizz, teraz v tom bordeli na blizko jednoducho nevidim ci tam este nejaky maly certici na zabitie (mannoroth) pobehuju alebo nie :(
buduci tyzden asi budem hladat nejaky addon, co mi to sprehladni