shadowpwn
Tauren
Rogue
shadowpwn
Race: Tauren
Class: Rogue
Příspěvky: 5
Registrován: 19 čer 2017, 21:05
shadowpwn

Shadowpwn-Rogue-Assasination

Příspěvekod shadowpwn » 19 čer 2017, 21:20

1.Jméno ve hře: Shadowpwn
Battlenet: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/drakthul/shadowpwn
Aktuálně main spec assasination, momentálně pouzte 47 traitů.

2. Ahoj, jmenuji se Honza je mi 22 let a studuji obor:Zdravotnický záchranář druhým rokem a blíží se prázdniny, čili spousta volného času.

3.S WoWkem jsem začal od patche 1.8.0, když mi bylo asi 10 let, všude samé bugy a já jsem neuměl anglicky a ani jsem neveděl jak se mám opravit :D. Většinu hracího času jsem strávil pravděpodobně na free serverech ala twinstar. Na officialních serverech jsem začal hrát od Pandarie, kde jsem hrál převážně PvP na serveru outland, ale podařilo se mi zabít zde i pár bossů v SoO na Mythic. Ve WoD jsem raidoval jenom Highmaul kde jsem měl asi cca 5 mythic killů. Více raidovat jsem začal s aktualním datadiskem legion, kde mám 7/7 EN, 2/3m ToV, 7/10M EN.

Logy: https://www.warcraftlogs.com/rankings/character/17238243/11#difficulty=4&class=Rogue&spec=Assassination&metric=dps&partition=1

4. Alta mám warriora arms 892ilvl. Jenom bych chtěl dodat, že jsem v dubnu přestal hrát, proto mám aktuálně jenom 48 traitů na assa. Za 4 dny sem stihl vyboostit knowledge na 40tku dát cca 7-8 traitů a lítání na novém kontentu. Mám v plánu stabilně hrát a zúčastnovat se 90% raidů, do otevření ToS bych chtěl hitnout aspon konkordu. Odkaz logů je ze staršího patche, pak tam mám ještě pár killů z dneška.

Celysak
Blood Elf
Monk
Celysak
Race: Blood Elf
Class: Monk
Příspěvky: 311
Registrován: 05 srp 2014, 23:25
Celysak

Re: Shadowpwn-Rogue-Assasination

Příspěvekod Celysak » 19 čer 2017, 23:32

Ahoj, díky za přihlášku :)
Věc se mám tak, že nám zrovna jedna roguna odešla na pauzu, která nějakou dobu potrvá, takže není nic moc extra co řešit :)