Jaaj
Blood Elf
Paladin
Jaaj
Race: Blood Elf
Class: Paladin
Příspěvky: 3
Registrován: 28 srp 2016, 17:16
Jaaj

Jaaj Retri Pala

Příspěvekod Jaaj » 28 srp 2016, 18:10

1)Main spec - Blood Elf Retri Pala 100lvl, 729 ilv

http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/Jaaj/simple

2)Volám sa Marek a mam 23 rokov, som z dedinky Dolná Breznica blízko Púchova na Slovensku :)

Študujem na Žilinskej Univerzite v Žiline, momentálne idem do 5. ročníka, kde študujem Elektroenergetiku. Väčšinu som teda na internáte a domov dochádzam kedy je treba.

Raid time mi úplne vyhovuje, rozvrh si spravím ja aký chcem v škole keby sa niečo prekrývalo.

3)Moja história siaha do 2006/2007 kde som s partiou kamarátov hrával na free serveri menom Narnias, po čase (rok 2008 - mam aj achievement z invazie na konci TBC )sme sa rozhodli prejsť na oficiálny server Skullcrusher kde sme založili guildu Warriors of Dawn a s chuťou sme raidovali po kope ako veľká rodina.

Na free serveri som hrával Ret pala už na TBC (viem bolo to low, ale tu class som miloval už vtedy), došli sme teda na official server a znova som hral Pala. Začiatkom WOTLK som sa rozhodol skúsiť niečo nové, začal som hrať ako maina DK - nick Conquar na serveri Skullcrusher.

Boli to krásne časy hrať WoTLK s novou classou. Neskôr som však prešiel to semi-hardcore guildy Adrastus III, kde sme mali dalších kamaratov zo RL. Progress v tej dobe bol na dobrej úrovni, HC LK25 sa nám však nepodarilo zabiť. Pala som však stále mal ako alta. Tiež ma nick Jaaj.

S príchodom CATA sa mi hra prestávala páčiť, hral som DK aj Pala súbežne stále na serveri Skullcrusher, kde som sa aj super naučil po anglicky, lebo raid bol zložený z ľudí po celej Europe. Na TS vládol anglický humor :) Cca v období Firelands som si dal prestávku, lebo hra ma začala veľmi nudiť. S príchodom DS som sa však vrátil.