Genzerov
Troll
Druid
Genzerov
Race: Troll
Class: Druid
Příspěvky: 3
Registrován: 14 dub 2016, 16:07
Genzerov

Genzeer-Druid-Balance/Resto

Příspěvekod Genzerov » 14 dub 2016, 16:27

http://eu.battle.net/wow/en/character/D ... r/advanced
Zdravím.Mám balance druida jako main spec..jako druhý spec mám resto. Ilvl 679 ale každým dnem se to zvětšuje..do pár dní bych měl mít aspoň 700.

Wowko hraji zhruba kolem 7 let. od datadisku wotlk. Hrával jsem chvilku na offíku potom jsem přestoupil na free servery kde jsem hrál celou dobu.Hrál jsem všechny datadisky.Skákal jsem sice z datadisku na datadisk ale wow mě nikdy nepřestalo bavit a asi nikdy nepřestane..hlavně když mám dobrou guildu a kolektiv.Jsem takovej "nerdík" ..jsem teda ještě student..ale na školu kašlu..hned co přijdu domů první věc co dělám je..že zapínám pc a to se ani nevysleču a bývám tu snad každej den od 3 hodin do půlnoci i dýl..zaleží jak se mi chce podle nálady...na free serverech jsem vždycky býval top dmg v raidu...mám zkušenosti skoro s každou postavou..hlavně paladin..DK..a warrior...mám rád postavy na blízko...ale tentokrát jsem se rozhodl hrát něco na dálku. na offiku jsem teprve týden..mám tu jen jednu postavu na lvl 100 a to je právě tento můj druid. ještě není nic moc ale rychle to pojede..snad :D. Čas neni můj problém..jen někdy v létě chodím ven se koupat :D ale jinak tu bývám pořád.

alty nemám..jak jsem řekl..na offíku jsem nedávno začal.proto potřebuji guildu..chtěl bych chodit raidy a nagearovat se s pomocí guildy a né worldu :P TS3 používám ale jsem spíš takovej introvert ..takže toho moc nenamluvím ..hlavně mezi cizíma lidma mi to dělá ze začátku problém ale časem pak už ne. nemám problém cokoliv udělat když mi to někdo normálně vysvětlí a nebude na mě řvát, protože nesnaším když se nademnou někdo povyšuje :D

Celysak
Blood Elf
Monk
Celysak
Race: Blood Elf
Class: Monk
Příspěvky: 311
Registrován: 05 srp 2014, 23:25
Celysak

Re: Genzeer-Druid-Balance/Resto