Addwin
Orc
Warlock
Addwin
Race: Orc
Class: Warlock
Příspěvky: 2
Registrován: 31 pro 2015, 16:00
Addwin

Addwin - Warlock - Affli/Destro

Příspěvekod Addwin » 31 pro 2015, 16:51

Ahoj,
1) Postava, s kterou bych chtěl aktivně působit ve vaší guildě se jmenuje Addwin a je to Affliction Warlock - Orc. Mám zatím jen 703 item level z velké části za honory a conquesty, semtam nějaký ten item z mythic dungů. http://eu.battle.net/wow/en/character/d ... n/advanced

2) Jmenuji se Martin, za 3 dny mi bude 18 let. Studuji v sedmém ročníku na Gymnáziu Opatov v Praze. Jsem relativně nekonfliktní a sociální člověk. Moje, ať už negativní, nebo pozitivní stránka je, že mluvím dost sprostě a někdy jsem až moc upřímný. Nemám rád takové to upjaté raidování. Řekněme, že radši budu progressovat 5 hodit raid s lidma v pohodě, než to vyčistit za hodinu a půl a na TSku slyšet jen připomínky k taktice. Ideálni raid time, by pro mě byl cca 18:00 - 23:00, ale záleží jaký den + se mohu přizpůsobit.